Обогаћен и проширен једносменски рад школе
Савремени начин живота све већем броју запослених родитеља намеће потребу збрињавања детета млађег школског узраста (3. и 4. разреда), који након редовне наставе одлази кући и без надзора проводе време до доласка родитеља. Самостални боравак код куће, често излаже ученике многим опасностима, а страх и брига родитеља за дете током радног дана намећу потребу за организованом бригом о детету.
ОБОГАЋЕН И ПРОШИРЕН ЈЕДНОСМЕНСКИ РАД ШКОЛЕ, реализован након редовне наставе, је један од модела којим се могу квалитетно и конструктивно решити проблеми запослених родитеља и перманетно иновирати ваннаставне активности.
Нова улога школе на тај начин ће бити максимално и рационално искоришћена, јер пружа небројене могућности деловања у сврху правилног раста и развоја сваког ученика. Под сталним стручним надзором ученици увежбавају градиво, израђују домаће задатке и развијају радне навике.
Реализацијом овог модела наставе, деца одрастају у здравом окружењу са својим вршњацима, далеко од улице и свих непријатности и стварају се здра-ви услови за интелектуални, морални, емоционални, радни, социјални и уку-пни психофизички развој личности детета.